Prezentul și viitorul dezvoltării durabile în construcții
Dezvoltarea durabilă este un megatrend și o provocare pentru societatea contemporană, care se confruntă cu amenințarea din ce în ce mai...
Dezvoltarea durabilă este un megatrend și o provocare pentru societatea contemporană, care se confruntă cu amenințarea din ce în ce mai...
Pentru o treime dintre românii participanți la un studiu realizat de firma de cercetare Reveal Marketing Research, locuința ideală trebuie să...
Pandemia de COVID-19 și contextul socio-economic actual, marcat de creșterea prețurilor și a inflației, i-au făcut pe români să fie mai...
Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record în 2021, după o ușoară regresie înregistrată la începutul pandemiei. În acest...
12% dintre români preferă dietele fără carne în general, iar un sfert dintre aceștia declară că sunt vegetarieni, potrivit unui studiu...
Cât de important este pentru români ca brandurile să comunice și se implice în proiecte de responsabilitate socială Ce părere au...
Rusia a început războiul împotriva Ucrainei, în care au fost atacate multe orașe importante, iar peste 2 milioane de cetățeni ai...
Cu o floare nu se face primăvară. Dar cu un parfum? Cel mai recent studiu realizat de compania de cercetare de...
Reveal Marketing Research a realizat în perioada 11 – 16 februarie 2022 un studiu având ca principal obiectiv obținerea unui set...
Pe fondul inflației și a creșterii prețurilor, Reveal Marketing Research a derulat un studiu de piață privind trendurile de consum și...
Pentru companii, este din ce în ce mai important să își analizeze în mod recurent atitudinile consumatorilor cu brandul pentru a...
80% dintre români ar aloca un buget de peste 4.000 de lei pentru a se bucura de o nouă înfățișare a...
La împlinirea a 13 ani de activitate pe piața românească, compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research şi-a dezvăluit recent noua sa...
În contextul actual al schimbărilor climatice, acțiunile concrete în vederea combaterii acestora devin tot mai necesare. Așa se explică faptul că...