PENNY România relansează berea Haiduc: o nouă rețetă, într-un nou ambalaj
PENNY,unul dintre cei mai dinamici retaileri din România, lansează o nouă rețetă a mărcii proprii de bere, Haiduc. Acum și într-un...
PENNY,unul dintre cei mai dinamici retaileri din România, lansează o nouă rețetă a mărcii proprii de bere, Haiduc. Acum și într-un...
41% dintre consumatorii europeni consideră că sunt într-o situație mai rea decât erau anul precedent, iar 77% dintre aceștia sunt de...
Cheltuielile de consum pe perioada pandemiei s-au diminuat, iar anul trecut inflația și prețurile ridicate la energie i-au determinat pe consumatori...
Industria media a intrat într-o perioadă de flux, ceea ce înseamnă că un proprietar de media este provocat de schimbările structurale...
Industria modei este una dintre cele mai mari din lume și reprezintă aproximativ 2% din Produsul Intern Brut (PIB) global. Din...
Mai ceva ca Făt-Frumos, în doar opt săptămâni de pandemie am avansat echivalentul a cinci ani de zile din punctul de...
TBI Bank se aliază cu platforma de comerț electronic Gomag pentru a oferi o soluție digitală integrată retailerilor offline și online....
Majoritatea retailerilor europeni intenționează să își extindă afacerea în ciuda situației incerte provocate de COVID-19. Deși pandemia a accelerat în general...
Piața de e-commerce a crescut anual cu câte două cifre, între 25 - 35% în fiecare an. Totodată, ultimul deceniu a...
Pe lângă grijile curente legate de actuala situație, în aceste zile ne mai preocupă una: există suficiente alimente să ne ajungă...
Un studiu efectuat de către specialiştii de la MediaVest Group și Leo Burnett România, în colaborare cu TNS România, evidenţiază o...