Alegerile sustenabile schimbă viitorul
Cea mai sustenabilă companie din lume în sectorul băuturilor creează tendințele, nu le urmează. Cum reușește Coca-Cola HBC, cel mai mare...
Cea mai sustenabilă companie din lume în sectorul băuturilor creează tendințele, nu le urmează. Cum reușește Coca-Cola HBC, cel mai mare...
De zece ani, RoRec nu doar reciclează aparate electrice și electronice, ci și inovează pentru a schimba mentalitățile și a spori...
Anca Lupusavei, noul director de marketing al Recolamp, continuă misiunea organizației începută în urmă cu 10 ani, aceea de a colecta...
[caption id="attachment_21418" align="alignleft" width="400"] Dragoș Doru, director general, Can Pack Recycling.[/caption] O doză de aluminiu se descompune în mod natural în...
Consumatorii români au colectat aproape 400.000 doze de aluminiu în șase luni de la lansarea campaniei "Și mama reciclează!", organizată la...
Unilever a anunțat că până în 2025 toate ambalajele de plastic folosite de companie vor fi 100% reutilizabile, reciclabile sau compostate....
Cea de-a treia editie a proiectului "Let’s Do It, Danube!" va consta intr-o competitie dedicata unitatilor de invatamant din judetele dunarene,...
Carrefour Romania urca in 2016 pe podiumul competitiei „Give IT”, organizata in fiecare an de Asociatia Ateliere Fara Frontiere si care...
In Romania exista sisteme de asistenta sociala, dar prea putine solutii pentru integrare prin insertie socio-profesionala. De aproape opt ani, Ateliere...
Eco-Rom Ambalaje in parteneriat cu Asociatia Sistemul National de Reciclare a Bateriilor extind programul ECOLLECT prin introducerea serviciului gratuit de colectare...
In primele trei luni de desfasurare a programului de colectare a bateriilor uzate si a acumulatorilor vechi - Recicleaza si te...
Echipa “Let`s Do It!” vrea sa lanseze aplicatia care ii ajuta pe toti cei preocupati de curatarea Romaniei de deseuri, sa...
Doar jumatate dintre romani declara ca se preocupa de colectarea selectiva de hartie, carton sau cutii de bauturi, in comparatie cu...
Telekom Romania a colectat, in doar 3 luni de la rebranding, 16 tone de hartie cu vechea identitate, prin campania "Reciclam...