Raport Mercury360: Anul trecut, 40% dintre promoțiile din retail din România au fost pentru băuturi alcoolice
Aproximativ 40% dintre promoțiile desfășurate de branduri în retail în 2021 au vizat categoria de băuturi alcoolice, urmată de cea a...
Aproximativ 40% dintre promoțiile desfășurate de branduri în retail în 2021 au vizat categoria de băuturi alcoolice, urmată de cea a...
Vizionarea programelor TV și a filmelor acasă rămâne activitatea preferată de divertisment pentru consumatorii de toate vârstele, potrivit celei mai recente...
Publicitatea va domina piața de media și divertisment de la nivel global în 2026, urmând să ajungă la o valoare de...
Industria de media și divertisment din România este estimată să crească cu 10% în acest an, comparativ cu 2021, la 3,4...
Brio®, platformă ed-tech de măsurare a performanței educaționale avizată de Ministerul Educației, alături de UiPath Foundation, cu sprijinul oferit de Banca...
Asociația 2Celsius a prezentat un raport prin care atrage atenția că România are încă foarte multe probleme în ceea ce privește...
În aprilie 2022, KPMG a publicat raportul Global Economic Outlook, bazat pe analizele experților efectuate de economiști din întreaga rețea a...
Metaverse Continuum, un spectru digital de lumi, realități și modele de afaceri va transforma modul în care companiile interacționează cu clienții,...
Liderii globali ai mediului de afaceri sunt îngrijorați de omisiunile și deciziile pe care le iau sistemele de inteligență artificială (IA)...
Preşedintele Klaus Iohannis a promulgat, luni, legea care pune bazele unei strategii privind educaţia pentru mediu şi încurajează formarea de competenţe...
Raportul This Year, Next Year 2021, oferit de GroupM, anunță creșteri record pentru piața media globală. 2021 a marcat o creștere...
Moneda națională va sparge bariera de 5 lei pentru un euro în 2022. Aceasta este părerea a trei din zece respondenți...
Pentru prima dată în ultimii cinci ani, riscul de sărăcie și excluziunea socială au crescut în rândul copiilor români (36,3%), arată...
Cult Market Research și Graffiti PR anunță rezultatele Barometrului Influenței în Social Media din România (BAR), un proiect de cercetare multidisciplinar,...