Breaking news: Industria de media și divertisment se contractă. Piața din România, cea mai puțin afectată din ECE
Rata de creștere a industriei de media și divertisment din România se va reduce în acest an la 0,26%, de la...
Rata de creștere a industriei de media și divertisment din România se va reduce în acest an la 0,26%, de la...
Anul acesta nu avem parte nici de Cannes Lions, nici de Golden Drum, ambele festivaluri au luat o pauză și au...
Cum s-a lucrat în publicitate în ultimele trei luni? Am invitat trei directori de creație să ne povestească cum a fost...
Totul s-a mutat online, mediul de lucru s-a schimbat, însă ideile bune nu au încetat să vină și calitatea muncii nu...
Chiar dacă anul acesta nu va avea loc Cannes Lions, organizatorii festivalului nu stau degeaba în această perioadă. Au anunțat că...
Când destinul părea că ne surâde și achita nota a 20 de ani de determinare, dedicare și sacrificiu, cineva a râs...
Covid-19 a adus cu sine o provocare umanitară fără precedent, ce afectează nu doar economii, lanțuri de distribuții, forța de muncă,...
În Olanda mai sunt în jur de cinci agenții mari de publicitate, parte din grupuri internaționale, restul veteranilor fie s-au redus...
Ce îi este specific și cum este piața de advertising în Olanda? În transformare, ca peste tot în lume, ne-au povestit...
Experiența pe care o oferă cumpărătorilor, tehnologia și personalizarea serviciilor sunt prioritățile pe care trebuiese vor concentra companiile de eCommerce în...
În coreeană, Cheil înseamnă “the best”. Când porți amprenta unui astfel de nume, ambițiile sunt pe măsură și, cu trecerea timpului,...
De mai bine de un an și jumătate, Centrade este parte din rețeaua sud-coreeană Cheil, devenind cel mai mare hub regional...
Un olandez, un mexican și un sud-african discută despre viitorul industriei de publicitate. Care este perspectiva lor asupra a ce se...
Salariile nete ale angajaților din industria românească de publicitate au crescut în medie cu 3% în 2019, comparativ cu 2018, potrivit...