Ștefan Iordache, Publicis Groupe România: Agilitate în era platformelor
Cum se vede viitorul industriei publicitare din interiorul celui mai puternic grup de comunicare de pe piața locală? Ștefan Iordache, COO...
Cum se vede viitorul industriei publicitare din interiorul celui mai puternic grup de comunicare de pe piața locală? Ștefan Iordache, COO...
Creativitatea este în centrul activității Publicis Groupe România, dar ea trebuie să ofere răspunsuri și soluții la întrebările de business ale...
Când orice agenție, de media, de creație sau PR, pornește în rezolvarea unui brief – de la înțelegerea comportamentelor consumatorilor prin...
Misiunea echipei lui Călin Buzea, Managing Director Digitas România, este să furnizeze creativilor și strategilor din Publicis Groupe România informații cât...
Proaspăt intrată în arena media din România, Spark Foundry vine cu o atitudine de startup, dar cu anvergura unui grup gigant...
Cum România e în coada clasamentului în comerțul online din Europa, temele de marketing din această zonă nu sunt încă în...
Departamentul de performance al Publicis Media este cel care, "spre disperarea colegilor", se reinventează permanent, spune Diana Ionel, Performance Lead Publicis...
Influencerii au cucerit lumea. Dar cum cucerește un brand influencerii și cum reușește să le canalizeze puterea pentru a cuceri la...
Când lucrezi cu clienți care au nevoie de soluții peste medie, pui accentul tot mai mult pe date, pe consultanță înainte...
Care sunt factorii care influențează piața de media din România? Loredana Baracu, Brand Leader la Zenith, s-a oprit la trei: transformarea...
Pentru a naviga eficient într-o lume a datelor, Starcom pune accentul pe oameni. Omul (consumatorul) stă la baza propunerilor de media...
Leo Burnett aduce o abordare diferită, bazată pe patru piloni: strategie, digital innovation, content production și data. Totul pentru a le...
Publicitatea anilor 2020 evoluează spre consultanță de business. Nu doar soluții de comunicare, ci impact pozitiv în business, totul sub vechea...
Cum treci prin provocările pandemiei, cu lipsa interacțiunii, abundența de prezentări online și lipsa celor live? Prin muncă și... creativitate, spune...