Piața de media din România a ajuns la 700 de milioane de euro
Piaţa media din România a ajuns la o valoare netă estimată de 701 milioane de euro, în 2023, în creştere cu...
Piaţa media din România a ajuns la o valoare netă estimată de 701 milioane de euro, în 2023, în creştere cu...
Deși piața de media a înregistrat, din cauza pandemiei, o contracție de 3,8% în 2020 vs 2019, ajungând la valoarea de...
Fundația Superbet sprijină apariția revistei Dilema Veche în varianta tipărită și cumpără 500 de abonamente pentru următoarele 6 luni, pe care...
De câte ori ai auzit în ultima vreme că machetele de presă nu mai vând? De suficiente ori cât să te...
Grafica si Tipar a lansat Video-Print.ro, un serviciu inovator de comunicare neconventionala.Comunicarea video este foarte avansata la nivel international, conceptul de...
Reinventarea este cheia succesului pentru un mediu pe care multi l-au considerat prea devreme depasit de avalansa online-ului. Printul ofera in...
GfK Consumer Panel Services Romania a lansat GfK Crossmedia Link, o solutie integrata de masurare a expunerii media pentru TV, radio,...
Reclama este sufletul comertului. Nimic mai adevarat, mai ales intr-o perioada dificila. Televiziunele sunt inundate de reclame, chiar si presa tiparita...
<p> <strong>PASIUNE DINCOLO DE TIPARE</strong></p> <p> </p> <p> <strong>Octavian Falceanu, actionarul AdProduction, a gasit in afaceri formula castigatoare: proiecte personalizate pe...
<p> Inscrierile lucrarilor in campania lansata anul acesta de <a href="http://www.adprintfestival.com">AdPrint</a>,“Print beautifies our lives”, menita a sustine publicitatea in print si...