Comunicatorii la raport
O industrie deopotrivă iubită și urâtă, care pare unită, din exterior, și care a evoluat în cei aproape 24 de ani...
O industrie deopotrivă iubită și urâtă, care pare unită, din exterior, și care a evoluat în cei aproape 24 de ani...
Indicatorii de business nu sunt un numitor comun suficient pentru a măsura performanța agențiilor de comunicare din România. Pornind de la...
Ajunsă la cea de-a șasea ediție, PR & WEB 2016, conferința Biz dedicată industriei de PR și comunicare, va avea loc...
Grayling a primit premiul Agentia Est-Europeana de PR si Consultanta a Anului la Gala Premiilor EMEA SABRE din Berlin.Juriul a subliniat...
GMP PR a lansat departamentul de brand journalism. Noua divizie va crea continut editorial pentru clientii agentiei si va imbina strategia...
[caption id="attachment_13974" align="alignleft" width="281"] Carmen Staicu, purtator de cuvant al Erste Group Bank[/caption]Raspunde de anul trecut de comunicarea externa pe tot...
De mai bine de cinci ani, doi antreprenori in domeniul comunicarii cu experienta la nivel regional au lansat o retea care...
Inceput de an, definit tendinte. Pentru relatiile publice, o provocare. Cum sa definesti tendintele intr-un domeniu in care maine s-ar putea...
[caption id="attachment_12383" align="alignleft" width="602"] Mihaela Mitu, Managing Director, 4AcePR / foto: Vali Mirea[/caption]Mihaela Mitu conduce 4AcePR, o agentie de comunicare integrata...
Companiile comunica tot mai mult catre clienti si partenerii de business, dar extrem de importante sunt si mesajele catre propria organizatie....
Profesionistii care comunica in numele companiilor sunt intr-o lupta permanenta cu timpul si cu avalansa de informatii din interiorul si din...
Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum...
Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum...
Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum...