GolinHarris devine Golin
[caption id="attachment_4116" align="alignleft" width="190"] Hortensia Nastase, Managing Partner, Golin[/caption] Incepand cu data de 12 iunie, reteaua de relatii publice GolinHarris devine...
[caption id="attachment_4116" align="alignleft" width="190"] Hortensia Nastase, Managing Partner, Golin[/caption] Incepand cu data de 12 iunie, reteaua de relatii publice GolinHarris devine...
<p> Monica Jitariuc si Gabriela Lungu vor juriza in categoria PR la Dubai Lynx, festivalul ce va avea loc intre 9...
<p> Fost purtator de cuvant al guvernului Tariceanu, Oana Marinescu conduce acum propria firma de consultanta, OMA Vision, cu care a...
<p> In 2002, BDR Associates era prima agentie romaneasca de PR care deschidea o reprezentanta in strainatate, in Republica Moldova. La...
<p> Alexandru Paius, Senior Partner, Image PR, considera ca este necesara o delimitare mai clara intre advertising si PR. Iar in...
<p> In competitia ADC*RO de anul acesta, Oana Bulexa, Managing Director, The Practice, spera sa gaseasca cat mai putine campanii care...
<p> Concepte cu substanta si abordari destepte. Campanii care aduc o schimbare in comportamentul, atitudinea, gandirea consumatorului. Sunt asteptarile pe care...
<p> Cu o echipa de peste 20 de consultanti si o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane de euro, BDR...
<p> Larisa Petrini, Managing Partner, Saatchi & Saatchi PR, vrea sa vada diversitate si inovatie in competitia de anul acesta ADC*RO...
<p> Factorul pe care mizeaza cel mai mult Corina Birladeanu, General Manager al agentiei 2active PR, in orice competitie de comunicare...
Hortensia Nastase, Managing Partner, GolinHarris Bucuresti, isi doreste ca succesul unei idei sa nu mai fie masurat dupa dimensiunea sau numarul...
<p> La cea de-a XI-a editie a competitiei <a href="http://www.praward.ro">Romanian PR Award </a>au fost inscrise 258 de proiecte in cele 28...
<p> Actionarii Rogalski Grigoriu Public Relations au semnat un pact de optiune de cumparare, document prin care Eliza Rogalski si Alina...
Cu o valoare de peste 36 de milioane de euro in 2012, industria de PR romaneasca este o piata cu potential...