Profit net dublu pentru Sphera Franchise Group în primele șase luni din 2024
Sphera Franchise Group a avut în 2024 cel mai bun prim semestru din istoria sa în ceea ce privește vânzările, EBITDA...
Sphera Franchise Group a avut în 2024 cel mai bun prim semestru din istoria sa în ceea ce privește vânzările, EBITDA...
Sphera Franchise Group (simbol bursier SFG), cel mai mare grup din industria food service din România, continuă seria recordurilor și marchează...
Sphera Franchise Group, un grup din industria de food service din România, a înregistrat un nou record, cu vânzări totale de...
Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de food service din România, a înregistrat, în primele trei luni ale...
Sphera Franchise Group („Sphera”), cel mai mare grup din industria de food service din România, anunță bugetul pentru 2023 estimând vânzări...
Sphera Franchise Group a înregistrat cele mai bune vânzări trimestriale din istorie în T2 2022, veniturile situându-se la 327,4 milioane de...
Sphera Franchise Group, deținătoarea companiilor care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut și Taco Bell în România, a...
Sphera Franchise Group (SFG), cel mai mare grup din industria de food service din România, s-a alăturat United Nations Global Compact (UNGC),...
Sphera Franchise Group raportează vânzări consolidate de peste 1 miliard de lei în anul 2021, o realizare istorică pentru Grup, reprezentând...
Pizza Hut, unul dintre cele mai iubite și longevive branduri din România, s-a reinventat constant, din dorința de a veni în...
Sphera Franchise Group, deținătoarea companiei care operează în sistem de franciză brandul Pizza Hut în România, anunță continuarea planurilor de dezvoltare...
Sphera Franchise Group, deținătoarea companiei care operează în sistem de franciză brandul Pizza Hut în România, anunță reluarea planurilor de dezvoltare...
În perioada 30 - 31 iulie 2021, KFC, Pizza Hut și Taco Bell lansează noi oportunități de angajare în restaurantele din...
Experiența digitalizată face tot mai mult diferența în fast-food, iar brandurile active pe această piață trebuie să se adapteze la noi...