Explozia din 2020 ne propulsează cu câțiva ani înainte pe curba de adopție a unor noi comportamente
Deși piața de media a înregistrat, din cauza pandemiei, o contracție de 3,8% în 2020 vs 2019, ajungând la valoarea de 462...
Deși piața de media a înregistrat, din cauza pandemiei, o contracție de 3,8% în 2020 vs 2019, ajungând la valoarea de 462...
GroupM România anunță cele mai recente date cu privire la evoluția pieței de media, la nivel local și internațional. Astfel, piața...
Anul acesta este pentru prima dată când investiția media din mediul online o depășește pe cea din mediile offline/tradiționale, la nivel...
Media Fact Book estimează o scădere a pieței de media din România cu 16,5% în 2020 versus 2019, până în zona...
Piața de media din România a crescut în 2019 cu 7%, iar în 2020 se va majora cu 5,5%, potrivit datelor...
454 milioane de euro este suma la care a ajuns piața de media din România la sfârșitul anului trecut, cu 10%...
Piața de media din România a crescut cu 13% în 2017, până la valoarea de 412 milioane euro, potrivit noului raport...
<p> <strong>Criza a schimbat fata mass-mediei. Unele titluri au disparut, regiile de publicitate si-au micsorat portofoliul, ierarhiile s-au redesenat. Unii jucatori...