E timpul ca brandurile să pivoteze
Pandemia poate fi o ocazie excelentă pentru a "pivota" afacerea către o mai bună înțelegere a clientului, cu efecte benefice asupra...
Pandemia poate fi o ocazie excelentă pentru a "pivota" afacerea către o mai bună înțelegere a clientului, cu efecte benefice asupra...
Tot efortul depus de o companie pentru a obtine vanzari mari poate fi anulat de concurenta prin oferirea unui pret mai...
Artistii pot fi priviti ca niste jucatori din piata care se pozitioneaza in mintea consumatorilor pentru a-si vinde produsele. Cum fac...
Pentru a realiza inovatii de produs care sa aiba succes, trebuie sa stim dinainte ce vrea clientul. Iar cea mai directa...
Condu-ti businessul pornind de la ideea ca tot ce faci tu conteaza. Si apoi convinge-i pe toti cei din companie ca...
Daca ati inceput planificarea pentru 2013, ar fi timpul sa schimbati modul in care construiti strategia si bugetele de marketing. Doar...
Iata o metoda rapida si ieftina de a intelege valoarea brandului tau in ochii consumatorilor – adica acolo unde conteaza cu...
<p> <strong>Uita de analizele SWOT. E timpul pentru un nou instrument care sa ajute brandul tau sa castige increderea clientilor si...
<p> <strong>Desi companiile vorbesc mereu despre faptul ca pun clientul in centrul tuturor actiunilor lor, realitatea ii contra zice de cele...