Secretele măsurării panotajului outdoor
Publicitatea outdoor cunoaște o revigorare și trece și printr-un proces de digitalizare. Măsurarea acestui mediu a fost o provocare, dar Biroul...
Publicitatea outdoor cunoaște o revigorare și trece și printr-un proces de digitalizare. Măsurarea acestui mediu a fost o provocare, dar Biroul...
BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) lansează noile rezultatele ale Studiului de Audiență OOH (SAO), care măsoară audiența panourilor publicitare stradale...
GroupM România anunță cele mai recente date cu privire la evoluția pieței de media, la nivel local și internațional. Astfel, piața...
Promenada Mall lansează o campanie aniversară, la 7 ani de activitate în România, prin care își propune să sărbătorească împreună cu...
Startup-ul românesc TPS Engage, cel mai mare marketplace contextual pentru Digital Out of Home (DOOH) din CEE, se numără printre cele...
A pornit o companie de vânzări de publicitate outdoor acum zece ani, tocmai când se declanșa criza, iar acum se luptă...
Cel mai mare accelerator din lume, Techstars, și Ginco, unul dintre cele mai mari grupuri de companii din Orientul Mijlociu, au...
Compania de outdoor digital Phoenix Media a lansat SETI, prima aplicatie de planning programmatic.SETI (Sistem Extins de Trafic Integrat) este rezultatul...
GDF SUEZ Energy Romania anunta schimbarea marcii comerciale in ENGIE. Adoptarea noului brand face parte din procesului international de rebranding al...
Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea outdoor au crescut in primul semestru...
<p> La cea mai recenta editie a <a href="http://www.zilelebiz.ro">Zilelor Biz</a>, in fata unei audiente inspirate, am avut ocazia sa prezint cateva...
<p> Cu peste 15 ani experienta in industria de outdoor europeana, Frank Mayr este Chief Techology Officer la Affichage Romania de...
<p> <strong>Cel mai mare grup de outdoor cu actionariat local nu a facut inca pasul spre digital si nu regreta acest...