Blindspot și POS Media România lansează o soluție completă de digital OOH în retail marketing
Blindspot și POS Media România au semnat un parteneriat de exclusivitate pentru a oferi brandurilor soluția completă de comunicare în retail...
Blindspot și POS Media România au semnat un parteneriat de exclusivitate pentru a oferi brandurilor soluția completă de comunicare în retail...
Publicitatea outdoor cunoaște o revigorare și trece și printr-un proces de digitalizare. Măsurarea acestui mediu a fost o provocare, dar Biroul...
Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) oferă industriei media și publicitate raportul de analiză a tendințelor de piață din primul semestru...
Deși piața de media a înregistrat, din cauza pandemiei, o contracție de 3,8% în 2020 vs 2019, ajungând la valoarea de...
TPS Engage, platformă conectată în diferite rețele de ecrane digitale indoor și/sau outdoor din orașe, țări și continente diferite, afișează pe...
Startup-ul românesc TPS Engage, cel mai mare marketplace contextual pentru Digital Out of Home (DOOH) din CEE, se numără printre cele...
A pornit o companie de vânzări de publicitate outdoor acum zece ani, tocmai când se declanșa criza, iar acum se luptă...
Cel mai mare accelerator din lume, Techstars, și Ginco, unul dintre cele mai mari grupuri de companii din Orientul Mijlociu, au...
Compania de outdoor digital Phoenix Media a lansat SETI, prima aplicatie de planning programmatic.SETI (Sistem Extins de Trafic Integrat) este rezultatul...
Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea outdoor au crescut in primul semestru...