Noi valuri in online
Mediul online ne-a schimbat obiceiurile de consum, de Informare si de comunicare in ultimii 20 de ani, de multe ori fara...
Mediul online ne-a schimbat obiceiurile de consum, de Informare si de comunicare in ultimii 20 de ani, de multe ori fara...
<p> Industria de divertisment si media din Romania va inregistra un ritm mediu anual de crestere de 8,8% pana in 2015,...
Cautarea talentelor este extrem de dificila pentru companii in hatisul erei online. Octavian Popescu vrea sa simplifice totul, schimband ideea de...
<p> <strong>Facebook sau Twitter au ajuns cuvinte cheie in marketing. Daca cei mai avizi de noutati le-au explorat deja misterele, celor...
<p> <strong>Ne mutam online. Consumam media, lucram, ne distram, cumparam si, mai nou, socializam pe internet. Ne-am inconjurat de retele virtuale...
<p> Intr-un fel, este o lupta intre David si Goliat. O industrie inca mica, dar cu potential urias, trebuie sa-si convinga...
<p> Paris, ora 7.30 am, 9 decembrie 2009. Ma aflu in fata Cladirii 104, unde avea sa inceapa in curand cea...
<p> <strong>Marketingul inseamna initierea si intretinerea unui dialog – dialog care acum se poarta in mai multe medii si cu mai...
<p> <strong>Companiile romanesti folosesc sau planuiesc sa utilizeze social media ca unealta pentru recrutare intr-un procent mai mare decat cele din...
Brandurile romanesti in social media Radioul a avut nevoie de 38 de ani pana sa ajunga la 50 de milioane de...