Cât și de unde cumpără românii
Economia României este prognozată să crească în acest an cu +3.8%, la o inflație de 2,6%. Consumul este unul din motoarele...
Economia României este prognozată să crească în acest an cu +3.8%, la o inflație de 2,6%. Consumul este unul din motoarele...
Facebook este cea mai populară platformă socială folosită pentru shopping online (59% dintre români). Instagram este folosit de o treime dintre...
Nielsen Brandbank și-a extins prezența globală prin lansarea serviciului în România. Mars, FrieslandCampina, Cora, Foodnet și Elan-Trio sunt doar câteva exemple...
COVID-19 a adus economiile într-o stare de șoc, iar pentru a putea merge mai departe, toate sistemele trebuie repornite, în acest...
Pe măsură ce pandemia se extinde și se adâncește, consumatorii din întreagă lume își schimbă dramatic comportamentul de cumpărare. Nielsen urmărește...
Românii preferă economia de timp celei de bani și se așteaptă ca lucrurile să se întâmple mai repede, mai ușor și...
Nielsen, compania globală de măsurare și analiză de date, a numit-o pe Iulia Pencea în poziția de Market Leader pentru România...
1000 de producători de vin cu peste 2000 de branduri vând doar 5% din volumul pieței de bere, dar cu circa...
In retailul modern, reducerea pretului pentru alimente, ca urmare a reducerii TVA la 9%, a determinat o crestere cu 17% a...
23% din respondentii generatiei Z si 21% dintre Millennials prefera inovatiile premium, iar 4 din primele 9 surse de informare privind...
Increderea consumatorului la nivel global a inceput anul 2015 cu un index de 97 – in crestere cu 1 punct fata...
Increderea consumatorului la nivel global a crescut cu un punct de index in al treilea trimestru, ajungand la un scor de...
Consumatorii au cheltuit pe gustari 374 miliarde de dolari, la nivel global, intre 2013 si 2014, cu o crestere de 2%...
Din 2011 pana in prezent, in intreaga lume, intentia de a face achizitii online s-a dublat in cazul mai multor categorii...