Nestlé își unește forțele cu Crucea Roșie
Nestlé Romania alocă fonduri pentru achiziționarea a 100.000 de măști de protecție pentru sistemul medical. În plus, peste un milion de...
Nestlé Romania alocă fonduri pentru achiziționarea a 100.000 de măști de protecție pentru sistemul medical. În plus, peste un milion de...
Fosta fabrică Nestlé de la Timișoara a fost scoasă la vânzare, iar Colliers International a fost desemnată agentul exclusiv de vânzare....
Nestlé Global a anunțat o creștere organică de 3,5% în 2019, în timp ce creșterea internă reală (RIG) a fost de...
După ce în 2018 s-a angajat ca până în 2025 să producă și să utilizeze doar ambalaje reciclabile sau reutilizabile, Nestlé...
Atunci când vine vorba de pregătirea noilor generații pentru un debut optim în carieră, acestea ar trebui să primească sprijin din...
Nestlé inaugurează Institutul de Științe al Ambalajelor (Institute of Packaging Sciences), în Elveția, fiind primul institut de acest fel din industria...
Proiectul de birouri Vox Technology Park din Timișoara a închiriat o suprafață de 1.200 metri pătrați de birouri. Companiile care au...
Unitatea de producție deținută de Nestlé la Timișoara urmează să fie închisă până la finalul lunii mai 2019, a anunțat compania...
Nestlé Health Science lansează în premieră în România OptiFibre, produs pe bază de fibre solubile 100% de origine vegetală cu efect...
[caption id="attachment_20295" align="alignleft" width="400"] Hervé de Froment, General Manager Nestlé România.[/caption] Nestlé a anunțat că a înregistrat în 2016 cea mai...
Nestle este cel mai valoros brand alimentar, portofoliul Unilever valorează dublu față de KraftHeinz, iar brandul Yili din China este cel...
Publicis Romania a castigat pitch-ul regional organizat de Nestle Ucraina, urmand sa dezvolte campaniile de comunicare pentru brandurile Nescafe Gold si...
Nestle a avut vanzari de 20,92 miliarde franci elvetieni (21,86 miliarde dolari) in trimestrul intai, in crestere cu 0,5% fata de...
Cand vine vorba de alimentatia copiilor, parintii cumpara emotional, conteaza ca brandul sa fie sanatos si dorit de copii, in vreme...