Mii de hărți Metrorex au devenit reclame KFC, pentru totdeauna
Călătoria cu metroul face parte din rutina zilnică a milioane de bucureșteni. Rutină pe care KFC, cu ajutorul echipei McCann Worldgroup...
Călătoria cu metroul face parte din rutina zilnică a milioane de bucureșteni. Rutină pe care KFC, cu ajutorul echipei McCann Worldgroup...
Primăvara vine cu reîmprospătări inclusiv la nivel de business, sau așa ne place nouă să-i spunem parteneriatului dintre Lidl și MRM...
Festivalul Golden Drum 2023 s-a încheiat cu spectacolul de decernare a premiilor Golden Drum, powered by Mastercard, care a avut loc...
Prezentul deja aparține online-ului și AI-ului, dar felul în care sunt abordate este extrem de important, o strategie bună fiind la...
O serie de reușite deosebite pentru publicitatea locală și de premiere au deschis drumul creativității și curajului în România. Primul Global...
Realizată de agenția McCann Worldgroup România, campania recent lansată pentru KFC demonstrează cât de multe ești dispus să faci pentru pofta...
Este poate locul cel mai cool în social media de azi, numărul utilizatorilor crește zi de zi, iar rata de engagement...
Internetics, festival ce premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online, și-a desemnat câștigătorii în cadrul Galei de Premiere Internetics 2021,...
Minoritatea romă este una dintre cele mai mari mionorități etnice din Europa. În jur de 12 milione de persoane de etnie romă...
Anul 2021 începe pentru McCann Worldgroup România cu o veste bună pentru echipa de management a companiei, la cârma căreia se...
Cu o experiență de peste 18 ani în industria publicității digitale dintre care 9 ani ca parte a echipei agenției MRM...
Cum s-a văzut cel mai digital moment din istorie de la cârma creativă a agenției digitale MRM România în viziunea Ioanei...
ADC România prezintă marii câștigători ai premiilor Top 3 ADC, ediția cu numărul 5: Titlul Ideea Anului revine campaniei Banca Transilvania...