CODE7, un nou concept de premium sportswear în România
CODE7 reprezintă o nouă direcție în retailul sport-fashion din România, care aduce un concept unic de multibrand premium dezvoltat în colaborare...
CODE7 reprezintă o nouă direcție în retailul sport-fashion din România, care aduce un concept unic de multibrand premium dezvoltat în colaborare...
Zalando lansează astăzi Cultural Ties - o explorare fără precedent a comunităților, stilurilor și culturilor care influențează și impulsionează streetwear-ul în...
Tonne Goodman, Sustainability Editor la Vogue US, este una dintre vocile influente ale industriei modei, cunoscută pentru promovarea sustenabilității într-un domeniu...
Cum a ajuns Etic de la un magazin de 10 metri pătrați la o rețea de magazine în trei orașe din...
GLAMI, platformă europeană lider în descoperirea modei, a realizat recent un sondaj în care prezintă părerea românilor despre cum promovează industria...
TikTok a devenit rapid canalul principal pentru creatori de conținut fashion, designeri și stiliști din întreaga lume care colaborează, prezintă stiluri...
Startup-ul Dressingz, un social-marketplace pentru fashion de lux second hand, pentru a vinde sau cumpăra articole premium din garderobele personale, a...
Sumanul românesc a fost inclus în cadrul unui proiect european, prin care meşteşugarii autohtoni îşi vor prezenta creaţiile la o prezentare...
Max Mara Weekend, una dintre cele mai importante case de modă internaționale, a deschis primul magazin în Aeroportul Internațional Henri Coandă...
”Nu fac haine în tendinte, creez tendințe care vor deveni haine pe scenele lumii”, este motto-ul după care își ghidează activitatea...
Answear anunță o creștere a veniturilor de 50% în primul semestru față de aceeași perioadă a anului trecut. Al patrulea an...
Piese haute couture, distincție, statut – atribute exclusive ale modei, până la apariția digitalizării în masă. Consumatorul se schimbă și vrea...
Braiconf lansează în această vară o colecție capsulă inspirată din sporturile nautice și adresată performanței, confortului și unui stil personal reinventat...
DEICHMANN România a obținut o creștere de 10,6% a vânzărilor în anul 2018, însemnând o creștere de la 414,4 milioane de...