Top Social Brands 2022: PepsiCo – creativitate, inovație și experiențe integrate
Brandurile din portofoliul PepsiCo – Pepsi, Mirinda sau Lay's – mizează pe un mix inovator între offline și online, old și...
Brandurile din portofoliul PepsiCo – Pepsi, Mirinda sau Lay's – mizează pe un mix inovator între offline și online, old și...
Brandurile Pepsi au fost foarte aproape de consumatorii români, poate chiar și mai mult în pandemie, comunicarea punând mult accent pe...
Mirinda vorbește fix pe limba audienței: digital-first, relatable și fără compromisuri față de nevoile consumatorilor, spune Laurențiu Ion, Senior Media &...
Mirinda România și L2 au gândit campania #MixUpYourSummer, pentru a promova noile arome Mirinda Mix-It - Pepene galben & Struguri și...
Mirinda România și agenția L2 au lansat campania #MixUpYourHome, ce cuprinde un mix de tactici pe Instagram, Facebook, Spotify, TikTok, precum...
Un nou sortiment va completa gama Mirinda, începând cu acest an. Pentru a alege între ananas și pepene, compania apelează chiar...
Sub sloganul "Zapaceste-ti simturile”, Mirinda lanseaza un nou gust de portocale si anunta o repozitionare a brandului.Astfel, gama Mirinda beneficiaza de un...
Mirinda a lansat pe piata romaneasca un nou sortiment de suc de pere. Noul produs completeaza gama de bauturi racoritoare Mirinda,...