România la Euro 2024: Impactul asupra comunicării și audiențelor TV
Echipa națională de fotbal a României reprezintă un simbol puternic de unitate pentru români, așa cum reiese din studiul nostru din...
Echipa națională de fotbal a României reprezintă un simbol puternic de unitate pentru români, așa cum reiese din studiul nostru din...
În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât în...
De doisprezece ani, InfluenceMe powered by Starcom este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează evoluția...
Conform Starcom România, în ultima perioadă, evenimentele și activitățile culturale au câștigat popularitate în rândul românilor dornici să le exploreze. Potrivit...
“Piața este într-o continuă schimbare, iar comportamentul consumatorilor români se adaptează treptat, chiar dacă uneori rămân fideli obiceiurilor tradiționale. Pentru branduri,...
Starcom România lansează ediția cu numărul zece a enciclopediei Consumer Report. Compendiumul aduce în prim plan tendințele comportamentului românilor, atât în...