Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”
Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de...
Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de...
Experiențele online captează tot mai mult atenția consumatorilor, în special pe cea a generațiilor mai tinere, potrivit raportului Deloitte Digital Media...
Unul din trei clienți români finalizează vizita în locațiile de tip Duty-Free cu o achiziție și unul din doi declară că...
Un sfert dintre organizațiile din România apelează la servicii de coaching care ajută la îmbunătățirea abilităților de comunicare ale angajaților, creșterea...
Starcom România lansează studiul Purchase Journey – Gen Z vs. Millennials, care analizează în profunzime fiecare etapă a procesului de achiziție...
În ciuda creșterii și a oportunităților economice, generațiile Millennials și Z sunt din ce în ce mai nesigure și pesimiste privind...
Fie că vorbim de branduri, agenții sau canale media, comunicarea cu publicul și consumatorii capătă o importanță tot mai mare, iar...
Aproape jumătate dintre tinerii români au călătorit în afară țării cel puțin o dată anul acesta, față de un procent de...
Peste 70% dintre tinerii din România susțin că le face plăcere să își gestioneze finanțele personale, deși majoritatea (61,45%) își face...
[caption id="attachment_30250" align="alignleft" width="439"] ID 32436659 © Dmytro Tolokonov | Dreamstime.com[/caption] Este noua forță a schimbării. Este cea mai conectată, educată...
Jim Bagnola, speaker internațional și executive coach a realizat un top cel celor mai importante 7 lucruri pe care orice manager...
DB Global Technology, centrul de tehnologie al Deutsche Bank din București, a atins pragul de 800 de angajați, în contextul în...
Generația Y se arată mai interesată de stabilitatea locului de muncă, este îngrijorată de nesiguranța generată de conflicte și pesimistă când...
În numai patru ani, peste 35% din forța de muncă la nivel global va fi alcătuită din reprezentanți ai Generației Y....