Începerea școlii impulsionează vânzările evoMAG cu peste 10%
evoMAG introduce în site o nouă categorie de produse în portofoliu, Birotică, și estimează vânzări cu 10% mai mari, în luna...
evoMAG introduce în site o nouă categorie de produse în portofoliu, Birotică, și estimează vânzări cu 10% mai mari, în luna...
evoMAG estimează, în 2023, vânzări de aproape 2 milioane de euro în categoria de sisteme fotovoltaice, introdusă în site în vara...
evoMAG a bugetat investiții de 500.000 de euro în 2023, de două ori și jumătate mai mari decât anul trecut. În...
evoMAG dublează portofoliul și depășește 120.000 de produse listate în site, conform planului de acțiune. evoMAG își propune, ca parte a...
evoMAG atrage o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital...
evoMAG intră în parteneriat cu Bringo, unul dintre cele mai importante servicii de livrare rapidă din România, ca parte a strategiei...
evoMAG extinde parteneriatul cu Glovo și crește valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație la peste 600 de lei. Comenzile...
Numărul de comenzi ridicate din showroom-ul evoMAG a crescut în 2020 cu aproape 45%. În prezent, 30% dintre comenzi sunt ridicate...
evoMAG a încheiat anul 2020 cu vânzări de peste 32 de milioane de euro, în creștere cu 43% față de anul...