Fără DoR pe piață
După 13 ani, revista DoR se închide, redacția urmând să întrerupă inclusiv apariția online, căutând însă o soluție pentru a continua...
După 13 ani, revista DoR se închide, redacția urmând să întrerupă inclusiv apariția online, căutând însă o soluție pentru a continua...
La finalul lunii trecute, PRO TV a lansat grila de toamnă, care pariază pe reality show-ul „Sunt celebru, scoate-mă de aici”,...
Industria de media și divertisment din România va crește anul acesta cu un procent apropiat de cel înregistrat în 2021, conform...
Primul reality show în Social Media din România, „Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului” s-a încheiat după o întrecere pe...
GroupM România, parte din grupul internaţional WPP confirmă angajamentul pe care și l-a luat la început de an pe termen lung...
Gigantul tech Amazon a anunțat că a finalizat tranzacția prin care achiziționează studiourile MGM, în al căror portofoliu se află, printre...
Primul podcast din România dedicat pieței muncii și relațiilor dintre angajați și angajatori se lansează azi, în format video și audio....
Proaspăt intrată în arena media din România, Spark Foundry vine cu o atitudine de startup, dar cu anvergura unui grup gigant...
Care sunt factorii care influențează piața de media din România? Loredana Baracu, Brand Leader la Zenith, s-a oprit la trei: transformarea...
Avem o piață media vie și tumultuoasă, cu multe mișcări de conturi, realinieri și pitch-uri, o piață competitivă și solicitantă. Din...
Decembrie a adus primul calendar advent în FM, pe frecvențele Europa FM, unul care a adăugat, pe lângă numărarea zilelor rămase...
Rețeaua globală Mindshare, parte din Grupul WPP, a reușit să își consolideze poziția de partener principal al Unilever, în urma finalizării...
Industria de media și divertisment din România ar urma să crească în acest an cu 8,09% comparativ cu 2020, la o...
Industria de media și divertisment din România ar urma să crească în acest an cu 8,09% comparativ cu 2020, la o...