Initiative: piața de media ajunge, la finalul lui 2021, la valoarea de 540 mil. euro
În ciuda incertitudinii permanente generate de pandemie, a problemelor apărute pe lanțurile de aprovizionare, care afectează sectoare mari ale economiei, sau...
În ciuda incertitudinii permanente generate de pandemie, a problemelor apărute pe lanțurile de aprovizionare, care afectează sectoare mari ale economiei, sau...
Deși piața de media a înregistrat, din cauza pandemiei, o contracție de 3,8% în 2020 vs 2019, ajungând la valoarea de...
Media Fact Book estimează o scădere a pieței de media din România cu 16,5% în 2020 versus 2019, până în zona...
Piața de media din România a crescut în 2019 cu 7%, iar în 2020 se va majora cu 5,5%, potrivit datelor...
454 milioane de euro este suma la care a ajuns piața de media din România la sfârșitul anului trecut, cu 10%...
Piața de media din România a crescut cu 13% în 2017, până la valoarea de 412 milioane euro, potrivit noului raport...
După ce în iunie anul acesta, Initiative anticipa o creștere de 10% a pieței de media în România, agennție vine acum...
Piața de media din România a crescut cu 10% în 2016 comparativ cu 2015, până la valoarea de 366 milioane de...
6% a fost cresterea pe care a inregistrat-o piata de media din Romania in 2015 comparativ cu anul anterior si se...
[caption id="attachment_9041" align="alignleft" width="253"] Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative Media[/caption]Piata locala de media a avut anul trecut o evolutie pozitiva, fiind...
Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, a lansat a 18-a editie a Media Fact Book 2014, raportul de analiza a...
<p> Initiative a lansat cea de-a saptesprezecea editie a Media Fact Book, analiza pietei romanesti de media ce pune in evidenta...
<p> Valoarea investitiilor in publicitatea online a fost cu 30% mai mare in 2011 fata de anul anterior, urcand pana la...