Piața de media din România a ajuns la 700 de milioane de euro
Piaţa media din România a ajuns la o valoare netă estimată de 701 milioane de euro, în 2023, în creştere cu...
Piaţa media din România a ajuns la o valoare netă estimată de 701 milioane de euro, în 2023, în creştere cu...
Lagardere Travel Retail continuă să își consolideze poziția pe piața locală prin investiții cumulate record de peste 11 milioane de euro...
Serviciul de streaming MEGOGO își extinde biblioteca de canale TV cu cinci televiziuni: HBO, HBO 2, HBO 3, Cinemax și Cinemax...
Pregătirile pentru TVR SPORT, noul canal al Televiziunii Române, au intrat în linie dreaptă. Miercuri, 14 februarie, în cadrul Galei Sportului...
RADAR, cel mai amplu festival de new media art din România, a avut loc anul acesta între 27 și 29 octombrie,...
În prima zi a anului şcolar, „Teleşcoala” revine la TVR 2 cu noutăţi şi premiere. Din 11 septembrie, lecțiile de Limba...
Din 30 august, Kanal D difuzează un nou serial turcesc fenomen este gata să își facă intrarea în casele milioanelor de...
Google a dat start aplicațiilor pentru un nou proiect în Europa de Est (incluzând România), un laborator pentru startup-uri din industria...
National Geographic și National Geographic Wild găzduiesc pe parcursul întregii zile de 22 aprilie un bloc de programe dedicate Planetei Pământ,...
Publicis Groupe a fost desemnat de Notino, cel mai mare retailer de parfumuri și cosmetice din Europa, să se ocupe de...
Consiliul de Administraţie (CA) al Televiziunii Române a aprobat înfiinţarea a două noi canale: TVR SPORT şi TVR FOLCLOR, în şedinţa...
iProspect, companie a grupului dentsu, anunță că a fost desemnată drept agenție de media la nivel global pentru brandul Zalando, una...
Într-o lume care are nevoie să se întoarcă la valorile fundamentale, Biz a lansat o publicație bazată pe principiile jurnalismului autentic:...
Serviciul european de streaming SkyShowtime va fi lansat în decembrie 2022 în mai multe țări din Europa Centrală și de Est...