Micii comercianți, de la marginea drumului în economia digitală
Mastercard a anunțat lansarea campaniei „Piața la drum”, un proiect care militează pentru egalitatea de șanse și independența financiară și marchează...
Mastercard a anunțat lansarea campaniei „Piața la drum”, un proiect care militează pentru egalitatea de șanse și independența financiară și marchează...
Mastercard lansează campania națională „Acum e de Neprețuit”, construită pe ideea că, în ultimul an, în procesul de adaptare la noul...
Un nou studiu dedicat sustenabilității, comandat de Mastercard, dezvăluie o accentuare semnificativă a interesului consumatorilor pentru mediul înconjurător, odată cu apariția...
Un nou studiu independent Delphi, realizat împreună cu 53 de experți în sporturi de iarnă, intitulat „Impactul tehnologiei asupra viitorului sporturilor...
ZEN, startup-ul european ce oferă soluții financiare folosind tehnologii moderne de plată, se lansează de azi și în România. ”ZEN este...
Mastercard lansează o nouă soluție de banking digital, care le oferă posesorilor de card mai multe detalii despre achizițiile lor. Furnizată...
Adaptabilitatea este vizibilă, peste 95% din restaurante au întreprins deja sau vor întreprinde modificări mai mici sau semnificative ale afacerii în...
Este sezonul cadourilor alese cu grijă, conform rezultatelor unui nou studiu Mastercard, potrivit căruia consumatorii vor dedica mai mult timp și...
Deși statele precum Statele Unite, Coreea de Sud și Germania au economii digitale puternice, China, India și Rusia evoluează foarte rapid,...
Mastercard și TransferGo au anunțat un parteneriat prin care permit clienților din 20 de țări europene, inclusiv din România, să facă...
Mastercard, în parteneriat cu Raiffeisen Bank, lansează serviciul cashback (eliberare de numerar la comerciant) în benzinăriile Rompetrol, prin POS-urile băncii. Inițiativa...
Pandemia ne-a adus într-un context neprevăzut, dar Mastercard și-a menținut obiectivele strategice și s-a implicat în lupta împotriva pandemiei sprijinind eroii...
Pandemia COVID-19 a avut un impact disproporționat asupra business-urilor deținute de femeile din întreaga lume, 87% dintre acestea afirmând că au...
Digitalizarea rapidă a vieții în perioada de lockdown, a accelerat interesul continuu pentru soluții și aplicații de digital banking în Europa...