Valentin Văcăruș: Generația lui noroc
Când destinul părea că ne surâde și achita nota a 20 de ani de determinare, dedicare și sacrificiu, cineva a râs...
Când destinul părea că ne surâde și achita nota a 20 de ani de determinare, dedicare și sacrificiu, cineva a râs...
Covid-19 a adus cu sine o provocare umanitară fără precedent, ce afectează nu doar economii, lanțuri de distribuții, forța de muncă,...
Orice companie care se respectă și își face planuri pe termen lung are în centrul preocupărilor clientul. La Groupama Asigurări însă,...
Trăim vremuri de criză și, pentru branduri, mai mult ca oricând, este nevoie de o strategie eficientă și bine ancorată în...
Dacă virusul este încă departe de noi ca indivizi, mai aproape este (azi) securitatea business-ului, a jobului. Oare cât va dura,...
Experiența pe care o oferă cumpărătorilor, tehnologia și personalizarea serviciilor sunt prioritățile pe care trebuiese vor concentra companiile de eCommerce în...
Când inovația este la baza brandului, comunicarea de marketing trebuie să găsească modalități cel puțin la fel de inovatoare, dar și...
Platforma folosită de peste 2,4 miliarde de utilizatori din toată lumea a devenit un pilon important pentru eforturile de marketing ale...
Cum am reușit în ultimii trei ani o schimbare de paradigmă în modul de lucru la Škoda România, astfel încât ideile...
Cum arată industria de marketing și ce urmează să se întâmple? Agenția OmniPerform, a identificat top trei cele mai importante tendințe....
Când marketingul se face în timp real, cu 4-5 campanii pe zi, trebuie să înțelegi trendurile, să folosești influenceri, să fii...
eMAG a lansat o nouă campanie de brand, făcând astfel trecerea de la comunicarea cu accent pe promoții, cum ne-a obișnuit...
Un lider trebuie să dea tonul, să dea un exemplu și să își asume rolul de inovație, dar și de educație....
Memento mori! Meditația asupra propriei morți, o practică centrală a filosofiei stoice, a buddhismului, creștinismului și islamului, te poate face să-ți...