Inscrieri la Scoala IAA
Scoala IAA a deschis inscrierile pentru prima serie de Modul Digital Marketing & Communication, creat cu scopul de a creste nivelul...
Scoala IAA a deschis inscrierile pentru prima serie de Modul Digital Marketing & Communication, creat cu scopul de a creste nivelul...
Ipsos Research Romania a lansat homeofresearchers.ro, o platforma interactiva de cercetare calitativa, care reuneste peste 100 de consumatori experti, selectati dintre...
Industria germana de publicitate a avut mai putin de suferit de pe urma crizei economice, insa, la fel ca peste tot...
Incepand cu luna februarie 2014, Adrian Nicolaescu, fost director de marketing al Caroli Foods Group, a fost numit in functia de...
Incepand din 1 februarie 2014, Narcis Horhoianu, fost director de marketing al Procter&Gamble, face parte din echipa de management a Heineken...
Se iau bloggeri, companii, agentii, specialisti in social media si se tin la munte vreme de patru zile. Aceasta s-a dovedit...
<p> <strong>Piata de digital creste, dar furnizorii nu sunt platiti la nivelul asteptarilor. Clientii nu sunt dispusi sa plateasca in plus,...
<p> <strong>Cred ca nu exista abordare mai narcisista pe fata pamantului decat cea a unui om de marketing care vorbeste despre...
<p> </p> <p> Retailerul <a href="http://www.cora.ro/" target="_blank">Cora</a> a lansat o campanie de marketing prin care sa sustina produsele proaspete pe care...
<p> Noul marketing se fundamenteaza pe actiuni concrete si mai putin pe povesti. Relatia dintre consumatori si branduri este supusa testului...
<p> Monica Eftimie este noul Chief Marketing Officer al KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Hard Rock Café, Paul si Cinnabon...
<p> Bill Aulet, Managing Director, Martin Trust Center for MIT Entrepreneurship, va preda seminarul de marketing din 14-15 martie 2013, in...
<p> Profesionistii din departamentele de marketing, brand building si comunicare din companii care opereaza in Romania se pot inscrie la selectia...
Sportul inseamna performanta, valoare si fair play. Ce poate fi mai frumos si de impact pentru un brand decat asocierea cu...