Ce să nu faci în branding în 2024
Cum construiești sau actualizezi un brand în era în care consumatorii au puterea de a da „block”sau „mute” la orice tentativă...
Cum construiești sau actualizezi un brand în era în care consumatorii au puterea de a da „block”sau „mute” la orice tentativă...
pastel anunță încheierea competiției de briefuri creative – Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui? - și declară Asociația...
pastel lansează competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?", redefinind astfel rolul comunicării în crearea...
pastel, agenție independentă de comunicare integrată, anunță o nouă structură de management și dezvoltarea de produse noi. Consolidarea echipei de management...
Pentru a ajunge la cât mai mulți oameni din target, evenimentele au nevoie de o imagine construită în timp, pas cu...
COPERA Branding este un start-up dedicat și special gândit pentru mediul antreprenorial din România, un program de branding participativ adaptat și adresat...
COPERA Branding este un start-up dedicat și special gândit pentru mediul antreprenorial din România. COPERA reprezintă un program de branding participativ...
Un an care a început în forță, cu multe provocări, dar și momente frumoase, atât pentru companii, cât și pentru agenții,...
„Hai să întoarcem cuvintele grele cu un pic de blândețe! Fă #returlahateculove!” este mesajul celei mai recente campanii Sameday, ce poartă...