Vodafone România, o nouă filosofie de brand
Vodafone România lansează o nouă campanie de brand sub conceptul „Trăiește frumos, înainte de toate", gândită să comunice într-o manieră creativă...
Vodafone România lansează o nouă campanie de brand sub conceptul „Trăiește frumos, înainte de toate", gândită să comunice într-o manieră creativă...
Cum aniversează 20 de ani un brand care dintotdeauna s-a poziționat spre viitor? Privind, clar, tot spre viitor, mai ales acum,...
Vodafone lansează Campania „România Nedescoperită”, care promovează tradițiile românești. Personajele din centrul campaniei sunt românii recunoscuți de Ministerul Culturii, prin Comisia...
Mai bine, mai repede, mai sigur, mai stabil. Nu este un slogan olimpic, ci promisiunea inovatiei Supernet 4G propuse de Vodafone...
Anuarul Directorilor de Marketing este un proiect unic in Romania, dezvoltat de Revista Biz. Aflat la cea de-a doua editie, anuarul...