Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand
Consumatorii care asociază un nivel ridicat de empatie unui brand sunt cu 81% mai loiali, iar dorința lor de a recomanda...
Consumatorii care asociază un nivel ridicat de empatie unui brand sunt cu 81% mai loiali, iar dorința lor de a recomanda...
Producătorii de dulciuri investesc sume uriașe în publicitatea produselor lor. În primul trimestru al acestui an, brandul Milka, parte a grupului...
În aprilie, ParkLake Shopping Center își invită clienții să savurezi fiecare clipă de sărbătoare cu activități și evenimente pentru toate vârstele....
Ferrero Rocher, brand emblematic pe piața din România și simbol al Crăciunului prin cromatica sa aurie unică, împreună cu Kinder, unul...
Publicis România a câștigat 3 trofee din 4 nominalizări în cadrul celei de-a 26-a ediții a competiției Effie Awards Europe, pentru...
12 copii haioși din România au fost aleși să devină imaginea ediției limitate Kinder Chocolate, disponibilă exclusiv pe teritoriul țării. Șase...
Kinder Chocolate pornește în căutarea celor mai năzdrăvani opt copii din România pentru a-i transforma în ambasadorii ambalajelor de ciocolată Kinder....
Dintre cei care comenteaza in mediul online cu privire la brandurile de dulciuri, majoritatea sunt femei. Marcile Kinder si Raffaello inregistreaza...