KFC și-a lansat platformă proprie de comenzi online
KFC România a lansat platforma proprie de comenzi online. Aceasta se diferențiază prin exclusivitate, oferind consumatorilor o serie de oferte unice,...
KFC România a lansat platforma proprie de comenzi online. Aceasta se diferențiază prin exclusivitate, oferind consumatorilor o serie de oferte unice,...
KFC România anunță că va angaja peste 400 de persoane, în mai multe orașe din țară. Printre locurile de muncă disponibile...
Între noi obiceiuri de consum, așteptări din ce în ce mai mari ale fanilor și o competiție puternică pe o piață...
Sphera Franchise Group a deschis un nou restaurant KFC în București. Este vorba despre o unitate Drive-Thru, situată în proximitatea Vulcan...
Sphera Franchise Group a deschis un nou restaurant KFC în Baia Mare. Al doilea de acest gen din oraș, noul restaurant...
Am fost live pe pagina Biz cu o parte din echipa The CROPPERS, un proiect 100% digital, lansat recent de KFC....
KFC anunță deschiderea Smarket, singurului restaurant virtual, concomitent cu relansarea Smart Menu. Prin intermediul unei tablete sau a unui telefon, consumatorii...
Sphera Franchise Group continuă expansiunea și deschide primul restaurant din Focșani, un restaurant de tip drive thru. KFC ajunge astfel la...
Grupul Sphera Franchise își extinde rețeaua de restaurante KFC pe teritoriul internațional, anunțând deschiderea celei de-a treia locații din acest an,...
KFC România și grupul Louis Delhaize, deţinătorul hipermarketurilor Cora din România, au încheiat un parteneriat prin intermediul căruia sosul cu usturoi...
Ce faci când targetul brandului tău este tânăr și greu de atins prin comunicarea tradițională? Monica Eftimie, Chief Marketing Officer la...
Sphera Franchise Group a deschis două noi restaurante, în România (Satu-Mare) și unul în Italia. În România, investiția totală a celor...
Sphera Franchise Group reununță de la 1 aprilie anul viitor la paiele din plastic din toate restaurantele KFC, Pizza Hut și...
KFC România a lansat serialul SOCIAL ME, o producție cu patru episoade, inspirată din povești reale, sub platforma KFC Social Entertainment...