Studiu Kantar România: Ce buget au pregătit românii pentru Black Friday 2024?
Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de shopping,...
Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de shopping,...
Kantar, liderul global în furnizarea de date și analize de marketing, lansează astăzi ConceptEvaluate AI, primul serviciu automat bazat pe inteligența...
Fără îndoială, ”Inteligența Artificială” este tehnologia momentului și de la giganți tech la consumatorul de rând, ”eticheta” AI stârnește tot mai...
Săptămâna trecută, Kantar România a anunțat, în cadrul webinarului Kantar Creative Effectiveness Awards – România, ediția 2024, clasamentul celor mai bune...
Kantar a lansat astăzi Blueprint for Brand Growth (Planul de acțiune pentru creșterea brandurilor), o analiză la nivel global a peste...
În cadrul evenimentului „Codul pentru claritate - Cum să ai succes cu brandul tău”, Kantar România a prezentat topul celor mai...
Louis Vuitton rămâne cel mai valoros brand de lux din lume pentru al 18-lea an consecutiv. Gigantul francez a deținut această...
Apple păstrează și în acest an coroana pentru cel mai valoros brand din lume în clasamentul BrandZ al Kantar și este...
Kantar a lansat Indexul Sustenabilității 2022, un studiu de referință în ceea ce privește atitudinile și comportamentele consumatorilor în domeniul sustenabilității...
Jumătate dintre români declară, în continuare, că nu au fost niciodată la medicul dentist, iar cei care se duc investesc 2.000...
Compania Kantar, lider global în abordări analitice bazate pe date și consultanță de brand, anunță disponibilitatea Link AI, soluția sa de pre-testare...
Nouă din zece români știu ce este evenimentul Black Friday, iar mai mult de jumătate dintre ei intenționează să achiziționeze cel...
Alexis Nasard se alătură companiei de consultanță de brand și comunicare Kantar în rolul de CEO începând cu data de 30...
Consultanții Kantar au identificat 6 “triburi” distincte în care se grupează consumatorii, în funcție de gradele lor de îngrijorare, de cum...