HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare. Într-o...
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare. Într-o...
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe piețe...
DiFine PR a preluat, începând din luna august, responsabilitatea pentru comunicarea corporate, employer branding și influencer marketing a Dulcinella România, brand...
2active, una dintre cele mai influente agenții de relații publice din România, anunță cu entuziasm un nou capitol în evoluția sa...
În iunie 2024, existau aproximativ 48.000 de influenceri români activi, fiecare având cel puțin o campanie plătită pe lună, potrivit unui...
Începând cu luna iulie, Graffiti Plus (GRF+) este agenția de comunicare corporate și brand a companiei Samsung în România, pentru următorii...
Oxygen a fost selectată de RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, pentru servicii de PR și comunicare către publicul larg a celui...
Aela Cotabiță a preluat conducerea Highlight PR începând cu luna ianuarie 2024. Din acest rol asigură atât managementul operațional al agenției,...
Sub sloganul „Echipează-ți pielea cu NIVEA”, Highlight Agency și NIVEA au fost prezenți pe cele mai importante pârtii din România cu activări inedite...
Heyo Club, lansată astăzi, este noua platformă de social engagement și influencer marketing care grupează peste 5.000 de creatori de conținut...
De unsprezece ani, InfluenceMe powered by Starcom este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează evoluția...
Amplifame, aplicația completă pentru creatorii de conținut și influenceri, a lansat Amplifame Creator Course, un sistem unic de certificare a creatorilor...
World of Digital Spring, evenimentul neconvențional, creativ și de impact, care a avut loc în București pe data de 29 martie....
Fundația Arctic îi provoacă pe români să redefinească mândria prin raportare la sustenabilitate, într-o campanie care aduce în focus consumul responsabil...