Încrederea managerilor în economie scade, din cauza incertitudinilor actuale
Nivelul de încredere al managerilor români a scăzut în a doua parte a acestui an, până aproape de nivelul de la...
Nivelul de încredere al managerilor români a scăzut în a doua parte a acestui an, până aproape de nivelul de la...
Factorii emoționali sunt cei care stabilesc cât suntem de loiali unui brand, în timp ce rațiunea joacă un rol important în...
Liderii se confruntă cu probleme de încredere peste tot în lume – arată Barometrul de încredere Edelman din 2017. Nivelurile de...
Iulian Stanciu, CEO, eMAG, face afaceri având speranța că lucrurile merg înspre bine. Nici măcar criza economică nu i-a zdruncinat optimismul....
Ponderea posesorilor de Volkswagen care mai au incredere in promisiunile pe care le face acest brand a scazut cu 8%, arata...
Samsung Electronics Romania a primit titlul “Most Trusted Brand 2015” la categoria telefonie mobila in cadrul studiului Trusted Brands realizat anual...
Barometrul Increderii (Trust Barometer) pentru anul 2015, realizat de compania de relatii publice Edelman indica o scadere a increderii fata de...
Desi, cea mai mare temere a romanilor din acest an a fost lipsa locurilor de munca, acestia privesc totusi spre 2015...
Pentru prima data din 2007, 50% dintre respondentii studiului Nielsen la nivel global privind increderea consumatorilor se declara optimisti in privinta...
Increderea se pierde foarte usor si se recastiga foarte greu. Este nevoie de multe dovezi de buna credinta si de fapte...
Dupa mai multi ani in care creditele nu prea au mai fost pe placul nimanui, din cauza conditiilor economice, iar bancile...