România la Euro 2024: Impactul asupra comunicării și audiențelor TV
Echipa națională de fotbal a României reprezintă un simbol puternic de unitate pentru români, așa cum reiese din studiul nostru din...
Echipa națională de fotbal a României reprezintă un simbol puternic de unitate pentru români, așa cum reiese din studiul nostru din...
Pe măsură ce amenințările cibernetice continuă să se înmulțească, organizațiile publice și private din Europa se pregătesc să răspundă cerințelor stricte...
Valentine's Day, Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, devine o oportunitate de marketing exploatată intens de către comercianții din România, aspect reflectat...
Initiative România a lansat un nou framework strategic prin care propune o viziune integrată de analiză, optimizare și eficientizare a investiției...
Cult Research, o companie românească de cercetare de piață, a realizat recent un studiu cuprinzător privind utilizarea Inteligenței Artificiale (AI) și...
Din proiectul Biz Franța nu putea lipsi una dintre agențiile cu cel mai mare prestigiu la nivel internațional și care a...
Fiecare început de an este o nouă oportunitate de a privi cu interes către trecut, a învăţa din fiecare experienţă şi...
IMPACT Developer & Contractor (simbol bursier IMP), primul dezvoltator imobiliar din România și totodată prima companie imobiliară listată la Bursa de...
IMPACT Developer & Contractor a încheiat un acord cu RCTI Company din Brașov pentru preluarea a 51% din acțiunile companiei. Finalizarea...
Ministerul Economiei a creat un task force, pentru a gestiona efectele războiului din Ucraina asupra economiei românești. Din acest task force...
Pentru a marca aniversarea a 30 de ani în România, Coca-Cola invită românii să celebreze cel mai important succes al istoriei...
Impactul asupra mediului, interesul manifestat pentru sustenabilitatea resurselor naturale și reducerea efectelor activităților umane asupra planetei, devin obiective importante în strategia...
Dacă o decizie de adecvare nu va fi adoptată în următoarea săptămână, până la 30 iunie 2021, vor fi necesare garanții...
Conform studiului „Impactul pandemiei de COVID-19 asupra consumului de alimente” realizat de Starcom România, românii au fost chibzuiți în ceea ce...