Punct și de la capăt
Zicala sa preferată este “Do or do not, there is no try” și este binecunoscută pasiunea sa pentru kitsch-uri electronice și...
Zicala sa preferată este “Do or do not, there is no try” și este binecunoscută pasiunea sa pentru kitsch-uri electronice și...
Agenția Jazz Communication a câștigat trofeul Grand Effie al ediției din 2018 a competiției Romanian Effie Awards, pentru campania TOGETHER FOR...
Fashion Days a lansat o nouă platformă de comunicare – ”Wear Confidence // Order Confidence”, concomitent cu campania de lansare a...
Retailerul online Fashion Days a lansat campania ”Reinventează-te în fiecare zi”, ce anunță colecțiile sezonului Toamnă – Iarnă 2016. Conceptul creativ...
Intr-o initiativa fara precedent in Romania, Pepsi a invitat romanii sa descopere gustul de cola preferat. Sub sloganul „Accepta Marea Provocare...
Noua campanie pentru brandul Antrefrig, detinut de Hame Romania, poarta semnatura Graffiti BBDO si GMP PR. Foto: Dreamstime Conceptul campaniei are...
<p> Din 2011, de cand exista Effie Effectiveness Index, Graffiti BBDO este declarata cea mai eficienta agentie din Romania. Performanta nu...
<p> In prima jumatate a anului, Graffiti BBDO si-a regandit structura interna si a numit noi lideri. Iata cum arata echipele...
<p> In cadrul celei de-a zecea editii a <a href="http://www.effie.ro">Romanian EFFIE Awards</a> au fost acordate 31 de trofee, dintre care un...
<p> <strong>Cu frunza, fara frunza, gradina Carpatilor, Romania, este o tara fara de brand. Iar ori de cate ori se pune...
<p> <strong>In 2011 se implinesc doua decenii de la infiintarea primei agentii de publicitate din Romania postcomunista. Pentru industriile cu traditie,...
Cum a luat nastere si s-a dezvoltat un parteneriat agentie-client care a stabilit un record absolut in istoria de 7 ani...