Românii au făcut cumpărături online de 6,3 miliarde de euro în 2022
Sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind ușor peste cea înregistrată...
Sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind ușor peste cea înregistrată...
Doraly.ro, primul marketplace din România cu prețuri flexibile în funcție de cantitatea comandată, a câștigat marele premiu la categoria Supermarket, Mall,...
iSense Solutions estimează că piața de comerț online din România va ajunge în 2022 la aproximativ 6,8 miliarde de euro în...
GPeC a monitorizat îndeaproape evoluția comerțului online românesc pe parcursul anului 2022, consultând constant principalii jucători din domeniu: magazine online, companii...
Comerțul online românesc va crește anul acesta cu aproximativ 15% comparativ cu 2020, întregul sector ajungând astfel la peste 6,5 miliarde...
Sectorul de e-commerce a atins pragul de 5,6 miliarde de euro la finalul anului 2020, cu 30% mai mult decât în...
Până la finele anului 2019, sectorul de e-commerce a depășit valoarea de 4,3 miliarde euro, cu aproximativ 22% mai mult decât...
Conform estimărilor GPeC, vânzările de Black Friday 2017 din România vor atinge sau chiar depăși pragul de 170 milioane de euro....