Marketingul contextual și viața fără cookies
Industria de marketing începe să vadă cum targetarea contextuală devine rapid soluția de bază pentru o lume fără cookie-uri, moment care...
Industria de marketing începe să vadă cum targetarea contextuală devine rapid soluția de bază pentru o lume fără cookie-uri, moment care...
eMAG, FAN Courier, Sezamo, Dr. Max, Decathlon, Cărturești, Deichmann, Aosom, MatHaus și Cupio sunt printre companiile premiate la această ediție. Câștigătorii...
Sunt ultimele zile de înscrieri cu prețuri reduse la Școala de Vară GPeC, singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și...
Aflată la a 14-a ediție anuală, Școala de Vară GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online...
Pe 20 iunie are loc cea de a doua ediție a GPeC Republica Moldova, în Chișinău, la Radisson Blu Leogrand Hotel....
Două tendințe majore au fost abordate pe scena GPeC SUMMIT 2024: AI și impactul magazinelor online chinezești în România. De-a lungul...
Avinash Kaushik, Jessica Best, Michael Aagaard, David Mannheim și Dale Bertrand sunt speakerii internaționali confirmați la GPeC SUMMIT, care va avea...
Școala de Iarnă GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România care se va desfășura...
eMAG, FAN Courier, AboutYou, DHL Express, Decathlon, iabilet.ro, Kaufland, Dr. Max, Mezoni si Climatico sunt printre companiile premiate la această ediție....
Aflată la a 13-a ediție anuală, Școala de Vară GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing...
5 speakeri internaționali de top din SUA, Marea Britanie și Ucraina precum și 16 specialiști din România și Republica Moldova au...
Pe 22 și 23 mai la București a avut loc o nouă ediție a unuia dintre cele mai importante evenimente pentru...
Primele două evenimente majore din seria GPeC 2023 au luat startul: GPeC Proficiency – programul de auditare și consultanță dedicat magazinelor...
Sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind ușor peste cea înregistrată...