Ce facem cu big data si cum le folosim in comunicare?
Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum...
Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum...
[caption id="attachment_11325" align="alignleft" width="450"] Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP PR[/caption]Dupa o scurta perioada de presa si cinci ani petrecuti la Graffiti...
Companiile isi doresc instrumente avansate de masurare a impactului campaniilor de PR, insa nu sunt la fel de dispuse sa si...
Katie Delahaye Paine, cea care a pus bazele masurarii in comunicare la nivel international, va fi prezenta in Romania pe 25...
Noua campanie pentru brandul Antrefrig, detinut de Hame Romania, poarta semnatura Graffiti BBDO si GMP PR. Foto: Dreamstime Conceptul campaniei are...
Campania “Why Don’t You Come Over?”, realizata de GMP Group (GMP, Webstyler si GMP PR) pentru www.gandul.info a castigat Grand Prix...
<p> <strong>Gandita drept o agentie de PR creativa si antreprenoriala, dupa modelul fratelui mai mare, GMP Advertising, in sapte ani de...
<p> In cadrul celei de-a zecea editii a <a href="http://www.effie.ro">Romanian EFFIE Awards</a> au fost acordate 31 de trofee, dintre care un...
Campania "How do they look at advertising?", realizata de Next Advertising pentru Zilele BIZ a fost premiata cu patru trofee in...
Ce a insemnat castigarea titlului de Agentia Anului in 2006 si ce inseamna acum pentru GMP PR? Ioana Manoiu, Managing Partner,...
<p> <strong>Ioana Manoiu este Managing Partner al GMP </strong> <br /> <br /> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul, asa cum l-am...
<p> <strong>Oamenii de PR au motive sa se bucure. Pana in 2018, PR-ul va fi unul dintre sectoarele cu cel mai...