VMLY&R și Durex lansează #SafeToPlayHub, o amplă platformă regională de educație sexuală pentru Gen Z
#SafeToPlayHub este cea mai mare platformă de educație sexuală Durex din Sud Estul Europei, lansată deja în România și Ungaria. Misiunea...
#SafeToPlayHub este cea mai mare platformă de educație sexuală Durex din Sud Estul Europei, lansată deja în România și Ungaria. Misiunea...
Yubo este rețeaua socială creată de francezi în 2015 pentru Gen Z. Are peste 60 de milioane de utilizatori, în 140...
Generația Z, tineri cu vârsta cuprinsă între 15 și 24 de ani, rerepzintă o generație în căutare de adevăr și obiective;...
Disruptivi, dar nostalgici. Ambițioși, dar anxioși. Motivați, dar singuratici. Generația Z este cea diversă și mai mare generație din istoria contemporană....
Cu scopul de a-i încuraja pe cei din Gen Z să devină creatori de conținut și să spargă barierele scroll-ului pe...
pastel lansează pastelZ, miniagenția care oferă tinerilor creativi oportunitatea de a se implica în campaniile brandurilor cu care agenția colaborează. Sub...
Starcom România lansează studiul Purchase Journey – Gen Z vs. Millennials, care analizează în profunzime fiecare etapă a procesului de achiziție...
Scurtă pauză de publicitate pentru publicitatea însăși. Target: Generația Z. Obiectiv: Află cum să faci un job din ceea ce te...
#AllOutbySamsung e un statement pentru generația Z. O platformă de comunicare ce se desprinde de manuale sau de reguli. O umbrelă...
Când inovația stă la baza companiei, comunicarea de marketing trebuie să găsească modalități noi, dar și eficiente pentru a ajunge la...
Deși tinerii sunt puternic ancorați în digital, relațiile și interacțiunile directe, față în față, sunt extrem de importante pentru ei. Totodată,...
Fie că vorbim de branduri, agenții sau canale media, comunicarea cu publicul și consumatorii capătă o importanță tot mai mare, iar...