Tendințe de cumpărare Generația Z
Generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) se distinge de generațiile anterioare printr-o preocupare mult mai mare pentru sustenabilitate și...
Generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) se distinge de generațiile anterioare printr-o preocupare mult mai mare pentru sustenabilitate și...
La începutul acestui an, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, a realizat un sondaj* despre preferințele europenilor în...
Festivalul BEACH, PLEASE! și Ministerul Afacerilor Interne, prin Agenția Națională Antidrog (ANA), lansează o campanie antidrog dedicată tinerilor, semnată de THE...
Biroul a devenit tot mai important în evoluția profesională a angajaților, iar relația cu managerii este din ce în ce mai...
„Păstrează aroma naturii, dar și personalitatea” este mesajul noii campanii semnate de Oxygen pentru brandul de băuturi vegetale Carpos, din portofoliul...
În doar câteva zile va fi prezentat public primul film documentar despre Gen Z produs în România, în care trei adolescenți...
„VIS.VIAȚĂ” (Imaginary Youth), lungmetrajul documentar de debut al regizoarei Ruxandra Gubernat, va avea avanpremiera în cadrul Festivalului Internațional de Film Documentar...
Conform unui recent studiu lansat de agenția Cognition, generația Z este incluzivă, cu o conștiință socială bine dezvoltată și puternic spirit...
Pe parcursul ultimului an, agenția a implementat peste 650 de proiecte, atât pe plan local cât și în alte țări europene,...
La The Future of Gaming, eveniment organizat de #TheAlternativeSchool și Good Game Industry si susținut de Heineken, s-au spulberat o mulțime...
Pe măsură ce Black Friday se apropie, un sondaj recent realizat de Klarna, rețeaua globală de plăți și destinație de cumpărături...
Tinerii aleg cumpărăturile online, atât GenZ, cât și Millennials se concentrează pe aceleași trei categorii: Îmbrăcăminte și încălțăminte, Electronice și Entertainment....
Compania Arctic, liderul pieței de electrocasnice locale, rămâne unul dintre angajatorii cu cea mai mare notorietate dintre companiile din România active...
Modern, creativ, inedit, bazat exclusiv pe felul în care tinerii talentați de astăzi și-ar dori să arate Capitala României în 2023:...