Nestlé închide fabrica din Timișoara
Unitatea de producție deținută de Nestlé la Timișoara urmează să fie închisă până la finalul lunii mai 2019, a anunțat compania...
Unitatea de producție deținută de Nestlé la Timișoara urmează să fie închisă până la finalul lunii mai 2019, a anunțat compania...
Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic, ca urmare...
Revista Progresiv, liderul publicațiilor b2b din piața românească de retail & FMCG, continuă și în acest an proiectul Progresiv Awards. Prima...
Industria bunurilor de larg consum a înregistrat o creștere de aproape 6% în valoare, în primele 9 luni ale anului. Românii...
Consumul casnic in Romania a crescut in valoare cu 1,5% pentru produsele FMCG in 2015 fata de anul anterior, potrivit unui...
Evolutia pozitiva a salariilor si scaderea ratei inflatiei in comparatie cu anul anterior au condus la cresterea puterii de cumparare, tendinte...
Cosul de cumparaturi pentru produsele FMCG a crescut in valoare cu 2% in 2014 fata de 2013, potrivit studiilor GfK care...
Gestionand un portofoliu impresionant de branduri si intrand in contact permanent cu consumatorii, Dan Oprescu, director de marketing, Unilever South Central...
Schimbarea aduce provocari, dar si oportunitati. Este si cazul lui Mihai Georgescu, unul dintre cei mai longegivi manageri din FMCG, care...
Brandient a castigat premiul de argint la categoria Food, la editia 2014 a celei mai importante competitii dedicate exclusiv designul de...
Stephane Batoux, fostul director general al Coca-Cola Romania si un executiv francez de top pe piata FMCG, a fost cooptat la...
<p> <a href="http://www.skolbeer.ro/" target="_blank">Skol,</a> marca de bere din portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a lansat promotia nationala "Berea 100%...