evoMAG se listează și pe platforma Tazz
evoMAG intră în parteneriat cu platforma de livrare rapidă Tazz și devine, astfel, retailerul de produse IT&C cu cele mai multe...
evoMAG intră în parteneriat cu platforma de livrare rapidă Tazz și devine, astfel, retailerul de produse IT&C cu cele mai multe...
evoMAG intră în parteneriat cu Bringo, unul dintre cele mai importante servicii de livrare rapidă din România, ca parte a strategiei...
Parteneriatele pe care evoMAG le-a dezvoltat cu Glovo, Innoship, Sameday, dar și cele pe care le pregătește cu alte platforme, fac...
evoMAG țintește pentru anul acesta o creștere cu până la 20% a vânzărilor pentru segmentul corporate și investește în servicii dedicate...
evoMAG anunță investiții de 200.000 de euro în 2022, ca parte a strategiei de dezvoltare ce vizează dublarea gamei de produse,...
evoMAG începe al doilea episod de reduceri de Black Friday, cu discount-uri de până la 75%, și listează noi produse la...
evoMAG extinde modalitățile de livrare prin parteneriat cu compania de curierat Sameday și le oferă clienților posibilitatea de a ridica produsele...
Începerea școlilor de anul acesta și dependența sporită de tehnologie digitală din ultimii aproape doi ani generează o creștere a bugetului...
evoMAG a lansat EVO, marca proprie de sisteme PC. Compania estimează o creștere de peste 50% a vânzărilor de sisteme PC...
Vânzările de vehicule electrice (trotinete, biciclete, scutere, hoverboard-uri, accesorii pentru categorie) vor crește anul acesta cu aproximativ 20%, potrivit estimărilor evoMAG....
evoMAG estimează o creștere de peste 10% a vânzărilor de televizoare în perioada mai-iulie, generată, în primul rând, de interesul crescut...
evoMAG extinde parteneriatul cu Glovo și crește valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație la peste 600 de lei. Comenzile...
Numărul de comenzi ridicate din showroom-ul evoMAG a crescut în 2020 cu aproape 45%. În prezent, 30% dintre comenzi sunt ridicate...
evoMAG a încheiat anul 2020 cu vânzări de peste 32 de milioane de euro, în creștere cu 43% față de anul...