România la Euro 2024: Impactul asupra comunicării și audiențelor TV
Echipa națională de fotbal a României reprezintă un simbol puternic de unitate pentru români, așa cum reiese din studiul nostru din...
Echipa națională de fotbal a României reprezintă un simbol puternic de unitate pentru români, așa cum reiese din studiul nostru din...
În primele două săptămâni de la debutul campionatului, Freshful by eMAG a livrat direct la ușile suporterilor peste 30.000 de litri...
În contextul în care, pe data de 26 Iunie, pe stadionul din Frankfurt, România va juca meciul cu Slovacia care închide...
În această vară, Kaizen Gaming, una dintre cele mai importante companii GameTech din lume, aduce fotbalul mai aproape de fani ca...
Numărul mare de suporteri prezenți la UEFA 2024 i-ar putea genera Germaniei, țara gazdă, venituri substanțiale extrem de necesare în această...
Bergenbier, sponsor oficial al Echipei Naționale de Fotbal a României, și Cinema City susțin filmul calificării tricolorilor la Campionatul European din...
Lidl, partener oficial al UEFA EURO 2024TM, anunță programul Lidl Kids Team, o campanie prin care peste 1.100 de copiii vor...