Soluțiile Brico Dépôt pentru consumul responsabil și economisirea apei
Brico Dépôt România, unul dintre principalii jucători din domeniul construcțiilor și amenajării locuinței, își reafirmă angajamentul față de mediu și susține...
Brico Dépôt România, unul dintre principalii jucători din domeniul construcțiilor și amenajării locuinței, își reafirmă angajamentul față de mediu și susține...
Peste jumătate dintre români (51%) au auzit vorbindu-se în ultima perioadă despre ideea de sustenabilitate, iar 2 din 3 dintre aceștia...
Unul din doi românia (48%) nu își mai permit să economisească din cauza inflației, și doar 11% pun mai mulți bani...
Baia este unul dintre locurile din casă preferate de români pentru amplasarea maşinilor de spălat, dar şi pentru relaxare, dacă ne...
Peste două treimi (69%) dintre consumatorii de la nivel global și-au redus cheltuielile neesențiale și majoritatea (96%) au adoptat comportamente de...
Românii așteaptă pensii duble față de ceea ce poate să ofere în prezent statul român, deși majoritatea covârșitoare nu economisește și...
Unu din doi români apreciază că situația lor financiară s-a înrăutățit față de anul trecut, iar 38% au anticipații pesimiste și...
Cea mai mare dobândă oferită de TBI Bank, în acest moment, este la depozitul online pe 36 de luni, acum cu...
Pentru dezvoltarea produselor și serviciilor digitale, nu îmbunătățim doar serviciile existente, oferite prin canalele tradiționale, respectiv agențiile bancare, ci regândim întregul...
Un studiu realizat de Erste Group arată că 7 din 10 români nu au o rutină de economisire și pun deoparte,...
Reprezentanții generației Z susțin că fac achiziții echilibrate, în egală măsură în online și offline, în vreme ce mai mult de...
Reveal Marketing Research a derulat un studiu privind percepția românilor cu privire la inovație și modernitate. În context pandemic, unde siguranța...
Companiile, din toate domeniile, folosesc zilnic diverse tipuri de software - acesta este, de ceva vreme, o componentă de bază a...
Mai mult de jumătate dintre consumatori (54%) s-au concentrat pe economisire și au fost mai atenți la prețuri în ultimele nouă...