Packeta investește până la 5 milioane de euro pentru extindere pe piața din România
Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, alocă un buget de până la 5 milioane de euro pentru dezvoltarea business-ului din...
Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, alocă un buget de până la 5 milioane de euro pentru dezvoltarea business-ului din...
După doi ani de creșteri constante și semnificative, finalul lunii februarie 2022 aduce o dinamică mult temperată a achizițiilor online, arată...
Roweb, companie românească de servicii software end-to-end, a încheiat 2021 cu vânzări de peste 4,3 milioane de euro. Datorită procesului rapid...
Innobyte, una dintre cele mai importante companii românești specializată în software development pentru eCommerce, a înregistrat în 2021 o cifră de...
Tendințele în domeniul dezvoltării de soluții software au cunoscut dintotdeauna schimbări rapide, însă pandemia și evoluția rapidă a tehnologiei au accelerat...
Macromex, companie specializată în segmentul de produse congelate și refrigerate lansează Bocado.ro, o soluție de e-commerce dedicată aprovizionării HoReCa. Ținta pentru...
Compania de tehnologie 2Performant raportează pentru anul 2021 o cifră de afaceri de 25,7 milioane de lei, în creștere cu 27%...
Cele mai importante tendințe tehnologice din industria de e-commerce în 2022 vor include sesiunile de live-shopping, modelul de vânzare direct către...
Compania de tehnologie 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), îl...
Anul trecut, românii au preferat să cumpere produse din categoriile fashion, cărți, filme și muzică, produse de înfrumusețare și IT&C Cel...
Carrefour România anunță preluarea responsabilității pentru departamentul de E-commerce de către Gabriela Stănică, care devine astfel Chief Information, Data Officer și...
Compania specializată în SMS Marketing și Mobile Advertising, sendSMS.ro, încheie un nou parteneriat cu platforma de integrări și automatizări e-commerce BaseLinker....
Atunci când își fac cumpărăturile online, românii achiziționează mâncare și băutură, medicamente și produse de îngrijire personală și de curățenie. La...
Rata de penetrare a internetului în România a depășit 70% în prezent conform Eurostat, iar piața de e-commerce din România a...