Mădălin Mihailovici, Apa Nova: Investiții pentru dezvoltarea durabilă a orașului
Municipiul București și Apa Nova, o companie Veolia, au semnat, în 6 august 2020, actul adițional care prevede prelungirea Contractului de...
Municipiul București și Apa Nova, o companie Veolia, au semnat, în 6 august 2020, actul adițional care prevede prelungirea Contractului de...
EY anunță alianța încheiată între UiPath, unul dintre principalii furnizori de software pentru automatizarea proceselor (Robotic Process Automation), și Ernst &...
Pandemia a adus provocări, dar a avut și puncte bune, iar unul dintre acestea este accelerarea digitalizării sistemului bancar, consideră Roxana...
Companiile românești sunt automatizate în proporție de 20%, mult sub media europeană, iar soluția constă într-un produs de digitalizare accesibil IMM-urilor....
Ponderea plăților online din totalul plăților cu cardul s-a dublat de la începutul anului, iar oamenii au descoperit direct beneficiile lor...
Deloitte România lansează aplicația SmarTax, o soluție digitală cu ajutorul căreia companiile își pot calcula impozitul pe profit și completa declarațiile...
Guvernul a aprobat implementarea Programului Național de digitalizare a microîntreprinderilor, întreprinderilor mici și mijlocii, finanțat cu 15o de milioane de euro...
Transformările radicale la nivelul economiei și al societăți determină tot mai multe companii din România să ia în considerare tranziția către...
Netopia Payments, în parteneriat cu ContentSpeed, a lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor...
Viața pentru copiii din mediul rural s-a înrăutățit considerabil în perioada pandemiei, arată o cercetarea realizată de World Vision România în...
România este o ţară a contrastelor când vorbim despre digitalizare, trăiesc în două Românii: a pixului albastru, cu care trebuie să...
Compania de consultanță în lean management Gemba Partners a lansat, după o investiție de 50.000 euro, LeanFeedback.app - un sistem online...
Este o perioadă complicată pentru toată lumea, iar companiile au fost nevoite să își regândească strategiile de business pentru a face...
În contextul generat de pandemia COVID-19, românii au utilizat mai frecvent canalele digitale pentru realizarea operațiunilor financiar-bancare de care au avut...