Millward Brown: predictii pentru 2016
Marketerii trebuie sa optimizeze reclamele video si pe cele pentru ecranele mobile, sa evalueze oportunitatile televizoarelor conectate la internet si sa...
Marketerii trebuie sa optimizeze reclamele video si pe cele pentru ecranele mobile, sa evalueze oportunitatile televizoarelor conectate la internet si sa...
Alina Chirvase si Adnan Vasile au lansat Onomatopy, o noua agentie specializata in servicii de naming, branding si digital. Cei doi au...
Cum reuseste o agentie de digital independenta sa lupte de la egal la egal cu jucatori afiliati la retele nationale si...
Reinventarea este cheia succesului pentru un mediu pe care multi l-au considerat prea devreme depasit de avalansa online-ului. Printul ofera in...
Consumul global de publicitate pe dispozitivele mobile il va depasi pe cel de pe desktop in 2018, atingand o cota de...
Cu patru trofee castigate in cadrul celei de-a XV-a editii Internetics, Webstyler a fost desemnata Agentia Anului. Este alt saptelea an...
Biz Analytics este un eveniment ce analizeaza modul in care companiile pot folosi cat mai eficient in businessul lor avalansa de...
Ultima zi pentru inscrierile in cea de-a 22-a editie a Festivalului Golden Drum este sambata, 12 septembrie 2015.In cele 99 de categorii...
Agentia de publicitate Godmother, cu o experienta de 16 ani pe piata de comunicare, se va axa de acum inainte pe...
Merchants of Space, jocul de tip manager lansat de Possible Games la mijlocul lunii iulie in App Store, este disponibil de...
Telekom Romania prezinta aplicatia „Felicitaro”, dezvoltata de SC. Advergent SRL., o solutie simpla prin care utilizatorii pot sa creeze si sa...
Agentia de digital Advanced Ideas din Bucuresti a incheiat un parteneriat strategic cu agentia Land of Web (LOW) aflata la Iasi....
Possible Games, parte a agentiei digitale full service Possible Worldwide, a lansat “Merchants of Space”, un joc de strategie pentru mobil,...
Un target putin explorat in studiile de piata locale si, la prima vedere, mai putin interesant pentru oamenii de marketing si...